ysee sonbahar_2322 ye gitsin ama abartma tabiki 😀 gerçi ben abarttım bişey görmedim ama. Dediğimi yap yaptığımı yapma 😀
sonbahar_2322 yigitinannesiiiii En iyisi huyluyum biraz yiyince pişman oluyorum Ama saldım herşeyi abartmadan yiycem
Tatlisanne42 sonbahar_2322 ye gitsin giz ben hergun aseriyorum nerdeseyse sıcak basıyor bebek te istiyor ye canın ne çeker de ye iç
347202 sonbahar_2322 bende sık sık tüketiyorum üstüne ılık su içiyorum hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür kötü birşey değil sonuçta 🫶🏻
sonbahar_2322 ysee Benre abartmadan yemek isterim ama kendime O anda sahip çıka bilirsem sevdim bişey olunca gözüm görmüyor bazen 🤭 sıkmakla olmuyor artık9 ay hiç gelmez
ysee sonbahar_2322 işte kiloluk yada adetli alın. Kaseye koyun yada bir iki tane alın çok almayın. Dolapta görünce insann yiyor çünkü 😀😀
Elifmehmetemin sonbahar_2322 ben hep yiyorum biseyde olmuyor valla çok şükür canım ne çekerse de yiyorum valla
sonbahar_2322 Elifmehmetemin En iyisi canım bende herşeyi kafaya takicam diye uzak durdum valla bu saatten sonra herşeyi yiycem saldım artık kendimi
Elifmehmetemin sonbahar_2322 Dozunu ayarladıktan sonra sıkıntı yok ne istersem yiyorum takılmıyorum fazla
sonbahar_2322 ysee Dolap olmasa bile dışarıya giderim alırım canım ben yeterki kafaya koyum yaparım istedim herşeyi 🤭
hivda36 sonbahar_2322 ye anam ye amaan Allah koruyor analarımız nenelerimiz önceden çiğ süt içip ciğ peynir yemişler hani ne oldu bize aksine eski topraklar daha dinç sağlıklı
sonbahar_2322 hivda36 Aynen öyle canım Saldım kendimi bacım kendimi uzaktum herşeyi yiycem kısıtlamak bir yere kadar
Love13 sonbahar_2322 ben ilk hamileliğimde hergün domdurma yemiştim 🙈 tabii şeker konusunda dikkatli olmak lazım sadece abartmamak gerek bir şeyleri 😁 ama şimdi ki hamileliğimde de yiyorum sürekli 🥰