Gul1935 kapalı da çok iyi değil tabi ki dediğiniz gibi katlı ve koruyucu maddeli ama en azından kafamdaki bakteri ihtimalini düşürüyor gibi hissettiğim için daha güvenilir geliyor. Bir de Pastörize muhabbeti var evet. Peynir alırken bile dikkat ediyorum, soruyorum hep. Ama şunu fark ettim ki her şeyi bizim kadar düşünen inceleyen yok aslında. Mesela hamileliğimin başından beri mayonez sürmem ağzıma, yumurtalarımı iyi pişmiş yerim çiğ asla bırakmam. Ama bunları hiç bilmeyenler ya da hiç umursamayanlar var.😂