Damlayaz Cimbom önce kontrol edilmesinin bir sakıncası yokki canım aksine kalp atışını duymak hoşuna gider emin ol 🤗
Pinkyy Cimbom biz hiç ayda 1 gitmedik hep 2 haftada bir kontrolümüz oldu,30.haftadan sonra 10güne düştü ikiz beklediğim için doktorumuz aşırı hassas davranıyor riskli bir durum olmasın diye,bu zamana kadar iyi geldik umarım bundan sonrada böyle olur..
Cimbom Nalkan Ay inşALLAH benim doktorum da öyle der valla aynen zaman geçmiyor gecsede doğum gelse sağa saglim kucagımıza alsak
Laramm Benim erken doğum riskim olmamasına rağmen 25. Haftadan beri 5 dk olsa bile doktorum kontrol amaclı nstye bağlıyor erkenmi diye düsünmeyin bence hersey bebişimiz icin benim icim rahatlıyor birsey cıkmayınca sen anlamasanda sancın olabilir belli olmaz
Cimbom Laramm Daha dün kontrole gittim doktor birşey farketseydi söylerdi yani diğer ayda yapcaz demedi ama nst baglancaksin dese tabiki yaptırrim
Nevo Cimbom evet gidince kontrol sonrası söylüyorlar öbür ay gireceksin zaten sona yaklaşıyorsun sonra her gittiğinde yapıyorlar nts yi sağlıkla kucağına al bebeğini inşallah doğumunda gönlüne göre olsun🙏
RabiaRabia Cimbom doktorum da normal şartlarda 36.haftada bakmaya başlıyorum demişti. Benim kasılmalarım olduğu için erken nst ye başladım
Vandb Cimbom evet bana oyle soyledi bi terslik hissedersen artik hemen geliyosun onun disinda 2 haftada bir gorucem dedi
Cimbom Pinkyy Benimki ayda 1 pazartesi gittim kontrole öteki kontrolü diğer aya verdi sonra napar bilmiyorum.. seninde herşey gönlünce olsun ALLAH yar ve yardimcın olsun