Burcux Cimbom evet geçen ay söyledi 30.haftada başlıcaz diye bilmiyorum benım başka bi arkadasım henüz nst ye girmedi mesela aynı haftalardayız
Cimbom Burcux doktor doktoru tutmuyor her kisinin ki farklı yapıyor bakalım bizim doktor ne zaman yapacak
Ela11 Cimbom evet doktorda dedi sen hissetmezsin ama sancın var dedi progestan başladı erken doğum riskine karşı önlem alalım dedi şuan da hafif bir ağrım var sol tarafta bıçak saplanır gibi ama turşu yedim sanıyorum gaz sancısı
Gmzekya Cimbom bende 33 haftaligim dün gittik hatta herkes yapılır dediği için danışmanda girişini bile yaptım doktorum baktı bende 36 haftalıkken yapicam dedi şuan gerek yok erken daha dedi büyük ihtimalle sanada öyle der doktorun