Zeynepdinc içini rahatlatmak için yazıyorum
Gerilik olarak kaç hafta gerideydi hatırlamıyorum ilk kızımda yaşadım bunu
Doğduğunda en küçük baş çevresiyle doğdu 32 cm
Çocuk doktoru bilgilendirme için yanımıza geldiğinde o an dünya başıma yıkıldı mikrosefaliden bahsetti . Sana yemin ederim her Allah’ın günü çocuğun baş çevresini ölçtüm . Allah’ıma şükürler olsun istenilen ölçülerde büyüme oldu koca bi ohhhh çektim . Aradan aylar geçtikten sonra dediler ki bu çocuk minyon bende öyleyim bana çektiğini düğündüm. Tam onu atlattım derken ikinci kızımda da aynı şeyi yaşadım oda küçük baş çevresiyle doğdu, ama onda daha profesyoneldim ve hamd olsun ki oda aynı şekilde büyüme gösterdi . Dua etmekten başka çare yok
Kendini hırpalayıpda en güzel günlerini mahfetme. Rabbim ne derse o bizlere neyi layık gördüyse o
Bol dua bol hamd
Rabbim korkularınla yüzleştirmesin inşallah
Sağlıkla kucağına al ❤️