Zeynepdinc hayır olmadım enfeksiyon yok yeersiz beslenme yok alkol sigara yok genetik ailede bir sorun yok ama 35. Haftadan sonra hep geri ölçülüyor 2 hafta özele gittim o 1 hafta geri ölçtü anormal bir şey görmedim dedi ama doğduktan sonra belli oluyor o şekilde de doğabilir dedi (mikrosefali). Doğumumu bekliyorum artık Allahım sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin 37 fahtalık oldum