Ervaa2534
Bende de 19. hafta da başlamıştı gelişim geriliği ama hiç kafana takma kafası gerdi kilo ve boy öndeydi sonra kilo bey boy geriye düştü kafa öne geçti sonra eşitlendi sonra o bu derken şimdi 36 haftayla uyumlu hepsi ama tabi erken doğdu sızıntı olduğu için üç 4 saat kuvözde kaldı şu an sağlıklı yanımda tabi emzirmek biraz sıkıntılı oluyor bebek küçük olduğu için üstün tam gelmedi