hamcokelek33 Ben sezaryen doğumumda depend kullanmıştım. Zaten su geçirmez uygulaması yapılmıştı ben dikişimi hiç görmedim bile. Gördüğümde ortada dikiş kalmamıştı, iyileşmişti. Dependten hiç rahatsız olmadım. Giymesinin de zor olduğunu düşünmüyorum. İlk 2 gün içine gazlı bez koyarak kullandım hatta. Eve gittiğimde birsüre sonra depend bitti ve hasta bezi denedim. O an psikolojim bozuldu. Aşırı naylonsu bir şey ve salkım saçak. Ben hasta bezini hiç mi hiç sevmedim bir daha asla. Normal ped ve külot ile devam etmiştim.