hamcokelek33 ilk doğumum sezaryendi ilk başta normal hasta bezi taktılar, görevli odadayken yedek verdi bize bikaç tane hem kilot hemde normal bez şeklinde. Ben ayaklanınca kendi götürdüğüm depend kullandım çok rahat ettim. Kanamam fazla olmadığı için bi paket fazla bide geldi sonra normal pede geçtim. Şimdi ikinci hamileyim kalanları bunda kullanacağım inşallah. Bence yanınıza alın mutlaka. Ben kullanırken ayrıca bi kilot kullanmadım