hamcokelek33 ben ilkinde sezeryan olmuştum.sezeryandan çıktığımda hemşireler kendileri hasta bezi takmışlardı.sonra onu çıkardığımda dependi giymeye yardımcı oldular.ben çok rahat ettim, çamaşıra flan gerek yok.tam çamaşlr gibi tam oturuyor üstüne hasta bezi gibi de büyük olmuyor.sezeryan tikiş yerini de açık blrakmıştım.öyle rahattı yani