Nghnclkk Asyua ben de çok ağlıyorum Allahtan eşim anlayışla yaklaşıyo ne zaman biter bugünler bilmiyorum bende enerjik kendini iyi hisseden hamileler gibi olmak istiyorum 😣
Tansuuuu Asyua kalbimiz birmis bende simdi onu sordum 😊 göstermediği için bilmiyoruz çok nazlı çıktı iki kontroldür göstermiyor ayın 22 sinde kontrolüm artık inşallah o güne kısmet sağlıklı olsunlarda 🙏
Asyua Tansuuuu bize de doktorumuz erken dedi soylemedı 21nde randevumuz var ozaman soylecek insallah 🤗
Tansuuuu Asyua yaaaaaa ne güzel hadi gözünüz aydın bizim nazlı umarım randevumuz da bu sefer gösterir de öğreniriz bizde:)
Dilara05 In wa Allah hepimiz saglikla aliriz yavrumuzu kucagimiza,erkek kiz onemi yok bence saglikli olsun yeyer
Ozqeeeee Dilara05 tabikide ole ben 6 yil dan sonra hicbir onemi yok kiz yada erkek saglikli olmasi cok onemli
Depresif_polyanna Nghnclkk aynen ben de öyleyim gastrit çoğaldı sindirim bozukluğu var her gün işkence gibi 😥