Ozqeeeee Dilara05 tabikide ole ben 6 yil dan sonra hicbir onemi yok kiz yada erkek saglikli olmasi cok onemli
Dilara05 Allah hepimizin yar ve yardimcimiz olur in wa Allah,icinizdeki tum korkular giderde rahata kavuwuruz,Aliw veriwe bawlayan oldumu kizlar?
Tansuuuu Kızlar bisi sorucam sizde de oluyor mu diye özellikle yattığınız da ve gün içerisnde otururken veya uzanırken damarımız atar ya sizde de oluyor mu küçük ama tatlı hissetmeler 😊
Asyua Tansuuuu bende oyle birsey hissediyorum nasıl seviniyorum bağırsak hareketidir diyorlar ayy ne bilim hissetsek nasıl merak ıcindeyım hemen buyursun tekmelesın ıstiyorum🙈🤭😂
Sengulkrgz Tansuuuu aynen benim 13 haftada basladi gobek deliginin az asagisi boyle gidiklama gibi icten tuhaf bir sey mesela suan yattim hafiften oluyor arada 😃bebek hareketi mi acabaaaaaa
Sengulkrgz Dilara05 sukur Allaha hic bir sikayetim yok 12 hafta folik asit birakip multivitamin baslatti birde demir ilaci 😃
Tansuuuu Asyua kesinlikle katılıyorum sana 😊 aynen yaaa gün içerisinde iki üç kere falan oluyor özlüyorum dediğin gibi bekliyorum tekme atsın diye 😂😂😂🤣
Depresif_polyanna Nghnclkk hamileligimi güzel moralli bi şekilde yasayamiyorum o beni çok etkiliyo inşallah geçer bu durum 🙁
Tansuuuu Sengulkrgz aynen canım benim de aynı yaaaaa bebegin yapmış olduğu bir hareketten dolayı diye biliyorum bende canım😊