keyfimin-kahyasi-misin Phyloo 22 bile olmadı benimkilerij ara Zor değil inan tek zorluk ufaklık hastanede falan yatarsa ilk rezil oluyor o kadar onun dışında hiç zorluğu yok
Deleted33000 usenmedimyaptimbirvelet iyi yapmışsın kız beraber büyürler ikisi aynı anda aradan çıkar sonra bı bakmışsın senin boyundalar ikiside
tombikdoner22 Aynure27 ben de öyle ya akranı yoktu camdan bakıp anne arkadaşlar beni çağırıyo biz de gidelim mi diye üzülüyodu. Üşenmedim yaptım bi velet 😂
Aynure27 tombikdoner22 aynen yaa benimkide öyle bi yere giderken yolda oynayan çocuk gordumu arkadaşlarim nerde diye ağlıyor😅😅😅sanarsin yılların arkadaşlari
10gamze usenmedimyaptimbirvelet Benim oğlumda iki yaşında abi oluyor🥹 bebek gelsin diyo karnımı elleyip🤣 bebekleri seven bir çocuk bakalım napacam
keyfimin-kahyasi-misin 10gamze Bebi bebi diye karnını opuyo mu 🥹🤣Benimki öyle yapiyodu bebi nerde diyince ya benim karnımı bazen şaşırıp kendi karbini severdi🤣🤣Doğdu Bebi nerde diyorum kardeşine gidiyo karnımı gosteriyorum Ters ters bakiyo çok zekiler gercketn
Nursemablk usenmedimyaptimbirvelet ayyy benim oğlum gibiii 🥹🥹 Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin, inşallah birlikte çok güzel kardeş olup ömür boyu geçinirler 🤲🏻💝🌸
10gamze keyfimin-kahyasi-misin evet birde battaniyesi var çok seviyor onu getiriyor bebek gibi sarmamı istiyor zaten kendi daha minicik 🥹