Gerçekten her doktor farklı diyor ben beş günlük ölçümlerinde tokluk iyiydi ama açlık sıkıntıydı 110 120 gibi çıkıyordu buna rağmen insüline gerek yok gayet iyi dedi endokrin bu cihazlarda yüzde on hata payı oluyormuş zaten bebek de maşallah her şey normal gidiyor sizin doktorları duyunca ben napacam bilemiyorum