Burcin__ Nilayy95 yakıyor diyorlar ya bide doğumdan sonra kolay kolay bırakılmıyormuş vücut bağımlılık yapıyormuş bu yüzden çok korkuyorum 😔
Ebrugunesss Burcin__ işte neden farklı söylüyorlar anlamıyorum korkutuyolar sürekli mesela fazlası kötü demiş ya ne olur bişey dedi mi 105 den büyük olduğunda yada sınırdan büyük olduğunda
Burcin__ Ebrugunesss 105 ten yüksek olduğu zaman insülin başlanır dedi doktor bana tokluk şekeri de 150 üzeri riskliymiş
Nilayy95 Burcin__ gece olan çok az yakıyor. Karından vurun. Daha çok emilim sağlıyor daha az acıyor. Doğum sonrası için bişey diyemeyeceğim 🥴
Burcin__ Nilayy95 işte yarın ölçümlerime bakacak doktor eğer yüksek gelirse gece veririz insülin dedi. Hayırlısı olsun ne diyeyim herşey bebişlerimizin sağlığı için 🤷♀️