Sedanurrsydk Merhabalar, pcos var, 91 kiloyum. şekerim çok yüksek çıktı 6+4 teyim insülin kullanan var mı?
Ozge_engin Sedanurrsydk bende de insülin direnci vardı bir de tiroid çıktı hamileleğimi öğrendiğimde. Başından beri her sabah hem şeker ilacı hem tiroid ilacı içiyorum. Bir zararı olsa doktor kullandırmazdı zaten diye düşünüyorum. Korkmayın bence. Kullanmazsak daha büyük sıkıntı olur
Sedanurrsydk Nilayy95 biraz olsun rahatladım, çevremde kimsede yok. Doktor çocuğun sakat kalabilir dedi. İnsüline basladım bugün . Bi riski var mı internette ilk 20 hafta kalp durma riski yazıyor
Burcin__ Nilayy95 ben şuan açlık ve tokluk sekeri ölçüyorum 11+2 gebelik var. Açlık en fazla 105 geliyor tokluk şekerim yüksek bazen 140-150 oluyor. Diyet listemde var. Fakat doktorum bu değerler insülin gerektirecek değerler değil dedi. 29 una kadar açlık ve tokluk ölçmeye devam ediyorum tekrar bakacak doktorum sonuçlara
Sedanurrsydk Basakparlar daha çok yeni olduğu için korkuyorum bisey olur diye siz ne zamandır kullanıyorsunuz
Nilayy95 Sedanurrsydk kullanmazsanız sıkıntı olur . Biz 30.haftaya girdik bugün çok şükür sıkıntımız olkadıd
Basakparlar Sedanurrsydk gebeliğimin en başından beri kullanıyorum sizin kaç çıktı şekeriniz tokluklarınız daha doğrusu kaç çıkıyor
Sedanurrsydk Basakparlar açlık 106 çıktı geçenlerde diyetteyim bu düşmüş hali tok ise 141 e düşürmüştüm biraz diyeti bozunca 166 oldu
Ela411 Sabahları açlık şekerim yüksek çıkıyordu biraz doktorum insüline gerek duymadı elimden geldiğince dikkat ediyorum şuan 34 haftalık olduk bakalım inşallah sağlıkla gelir bebişim 🌸
Sedanurrsydk Ela411 90-100 arası ise iyi benim 127ydi sonra bi hafta diyetle 100 ü de gördüm ama yine de başlattı çok yüksek dedi toklukta 146 larda geçiyor
Sedanurrsydk tazeannesese diyetisyene gittim listesine uydum özellikle hamur işi ve şekerli şeyleri kestim meyve bile sınırlı günde sabah akşam meyvelerin bile şekerlisi yasaktı muz mesela çok yükseltiyor incir hurma
Ela411 @Sedanurrsydk tiroid ilacı bende kullanıyorum gebelikten önce de kullanıyordum kesinlikle kullanılmasi gerekiyor
tazeannesese Sedanurrsydk bende diyetle gidiyorum tokluklarim genel olarak 140 altı ama açlık bazen 98 bazen 115 bazen 93. Ne yapacağımı şaşırdım açlık konusunda
Sedanurrsydk Pinarkorkmazer hamilelik yeni olduğu için son 3 aya bakıldı ailede genetik ve pcos olduğu içinde gizli şeker çıktı normalde olsa kullandırmazdım ama gebelikte çocuğun zarar görmemesi icin kullanmam gerekiyormuş prof doktora gittim işinde iyi duruyordu