ezgiksp Benimde 40+2 ne sancı var ne açılma pazartesi günü en kötü suni sancı için yatış verilecek dua ediyorum allahıma kendiliğinden gelsin diye
Nurminel ezgiksp pazartesiye kadar yürüyüş sporla bir umut getiririz belki bebekleri benim de pazartesi yatış ilk gebeliğim o yüzden her şey kendi doğalında olsun çok istiyorum suniye gerek kalmadan
Nurminel Luluse ben de nstye girdim bugün sancı yok, ama pozisyon normal doğum için uygun bekleyebiliriz dedi doktor nasıl olucak bakalım beklerken de ben yoruldum iyice
ezgiksp Nurminel Allah yardımcımız olsun benimde ilk gebelik pazartesine kadar umarım kendiliğinden olur
Nurminel Luluse 3400 gibi normal doğuma engel bir durum gözükmüyor şuan için bekleyelim dediler bakalım
ezgiksp Luluse benimkide aynı kiloda neredeyse pazartesi 40+5 oluyoruz suni sancı ile yatış dedi doktor gelmezse tabi
babyandmomy__ Luluse pazartesiye kadar gelmezse suni sancı mı olacak sezaryen mi sizin tercihiniz nasıl olur ben 41 e kadar gelmezse sezaryen kabul edeceğim sanırım
Aloudn ipos Benımde 39+5 bugun doktorum yatış vericekti bana bıraktı pazartesine kadar doğmazsa suniyle doğumu başlatıcak açılmam ve sancım yok
Mira1616 Aloudn bende bugün gittim 39+6 ve 3750 gram ama ters geliş bebeğim 1 hafta daha bekleyeceğiz dönmedini inşallah döner