Luluse ne dedi bekleyecek mi doktor bende bugün 40 oldum sancım yok bebeğimin hareketleri de biraz azdı şimdi serum sonra yine nst çekilecek yine hareketi azsa göndermeyeceğim dedi kafası da kanala girmiş suyu iyi dedi bu durumda ne yapacağım karasızım bende