Nurminel Luluse hakkımızda hayırlısı olsun inşallah çabuk ilerler süreç bugün yine hareketler falan yapmaya çalıştım ne kadar işe yararsa sancı olmayınca
Rafaelli acıklık yoksa suni yapılabılıyormu? benkmde 40haftam bitmek uzere ,41e kadar beklıyelım dedı dr, gelmezse sunı sancı verılecek 2cı gebelık
Luluse babyandmomy__ 1.5 cm açılma var pazartesiye kadar bolca hareket yapacağım kendiliğinden geldi geldi gelmedi artık suniyi denemek istiyorum
babyandmomy__ Luluse hadi inşallah gelirler benim de pazartesi kontrolüm sağlıkla bizi yormadan gelsinler inşallah 🤲
Luluse Nurminel aynı ben videolarda gördüklerimi deniyorum sürekli sabah öğlen akşam umarım faydasını görürürz
Nurminel Gulben45 Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah💕nasıldı süreciniz açıklık sancı var mıydı öncesinde, rahimde açıklık yoksa suni işe yarar mı
Nurminel Gulben45 Darısı başımıza inşallah ben de pazartesi suniyi kabul edicem muhtemelen hala bir belirti yok çünkü🥲 Sağlıkla büyütün yavrunuzu inşallah
Luluse Nurminel benim çok sancımmi oldumdün fakat bebek inmiyordu bekledik bekledik o yüzden doktor daha huzursuz olmasın dedi ve sezeryan oldum dün
Nurminel Luluse Hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün inşallah💕💓 Nasılsınız şimdi bebeğine kavuştunuz en önemlisi bu sağlıkla inşallah😍 Bende hala aynı belirti yok artık yarın kontrolü bekliyorum