Hakayb Yani evet ye tatlıyı doğur Hakkıyı diyen çok 😅 Ama belli olmuyormuş bebeği erkek olanlarında ekşi yediğini duydum o yüzden bende kız diye düşünürken erkekte olabilir mi acaba diyorum 🙈 Tatlı kısmı şöyle oldu bende her tatlıyı severdim sütlü şerbetli fresh kek çikolata vs. ama kakaolu bol çikolatalı bitterli falan sevmezdim. Gebeliğimde çok nadir bol çikolatalı tatlıları yiyesim geliyor sadece başka türlüsünü hiç istemiyorum. 😃