elifbsraaa1 ben et yemezdim normalde et yiyorum bayıla bayıla , pastırma sevmezdim tiksinirdim kokusundan ama bir aşerdim anlatamam. Limon turşu zaten baştan beri var. En zoru da erik aşermem oldu çok şanslısın erik uygun fiyata şuan ben aralıkta aşerdim ve Türkiye’de çok zor bulduk sıraya bile girmiştik. 4 eriğe 300 lira vermiştik. Şimdi yavaş yavaş çıkıyor çok şükür bol bol yiyorum. Ben birde posof elması aşermiştim onu da zor bulduk mevsimi olmadığı için ve kızım olacak inşallah son 31 gün gösteriyor şuan 🥰