olivia77 Mariam1 hayırlısı olsun gerçekten ama varsa da çok korkuyorum çünkü 1 haftadır hastayım ve antibiyotik kullandım röntgene girdim hep
Mariam1 Arasa Zeyno51 Gizemanne olivia77 G12s_18 Eslem2112 Gylcu Mariam1 Mahbuss Kızlar soru çok merak ettim hepsi evet negatif ben şimdi baktım 12 gün once adet görmüşüm çok erken mi davrandım da moralimi bozdum Celestial
Arasa Eslem2112 verdim 6 haftaligiz çok skur sadece keseyi gördü bebek henüz olusmamis 5 de gtcem ayin
GULLMOMMY Arasa maşallah canm benimde 4haftam biti beta 1 hafta önce 20 ydi bugün yani 1 hafta sonra 640 falan olmuş nasıl sizce
Celestial Eslem2112 evet evet güzel haberi vercem inşallah hepimiz görelim sat 24 marttı beklenen de yine 24 nisan yani bugündü. Dün öğlen çok şüphelendim akşam test yaptım pozitif çizgiyi gördüm gece de hastaneye gittik 258.18 sonucu aldım allah herkese nasip etsin inşallah
Celestial Gylcu ay erken öğrenince de sonrası da dert kardeşim biraz sabret vücudunu dinle zaten çok net anlıyosun belirtileri çıkmazsa pozitifse bile o süreye kadar çok stres olcaksın negatif diye
Mariam1 Eslem2112 şimdi yine test yaptım vala çizgi gördüm hafif ayine dakada çıktı bu sefer fleş tutmadım eğer yaniltmiyiorsa