olivia77 Eslem2112 dün depremde de mesela aşırı korktum çocuğumu kucaklayıp çıktım hemen dışarı karnıma bi ağrı girdi dedim eyvah sokaklarda olcam herhalde diye ama eve geldim bişey yok baya emindim mesela dün geldiğine ama gelen giden yok
Eslem2112 Mariam1 allah korusun canım allah başlarından eksiltmesin benim de oğlum erkenndoğum oldu ve ölümden döndüm
Mariam1 Eslem2112 zor ya eşim ikyi onla evlendim okadar yardımcı oldu her gün Suriye gidip Şanlıurfa da geri dönüyordu ki bana çüçük bakmak yasaklandı okadar uykusuz kaldım ki hakini yemem
Mariam1 Eslem2112 doktora sordum daha yini yükselebilir dedi 0.45 daha adetine varsa diyor insan küçük umut bağlanır bida test adet gecikmesinin bekleriz artik olmasa da napalim
olivia77 Mariam1 o benim de aklıma geldi sonra ovülasyon testi yaptım en azından orda da bi koyulaşma olması gerekmez miydi aynı pik günlerindeki gibi
Mariam1 olivia77 ben o testlerden pek anlama ama erken gebelik testi ilk idralara yap geçti mı adet günü
olivia77 Mariam1 sağlık ocağına gelicem diye tuvalete çıktım sabah zaten test de yoktu evde. 3 gün geçti bugün itibariyle
Edmr97 Mariam1  bu sabah yaptım ilk idrarla var mı yok mu anlamadım
olivia77 Mariam1 hayırlısı olsun gerçekten ama varsa da çok korkuyorum çünkü 1 haftadır hastayım ve antibiyotik kullandım röntgene girdim hep