Eslem2112 Mariam1 benim 0.2 ydi bi hafta önce bakalım bu sefer kaç çıkacak yükselebilir geç döllenme olabilir hemen koyverme bence
miroscumm Mariam1 canim aeni umitlendirmek istemem ama benim regle 6 gun kala 0.3 tu 4 gun kala 66 cıktı suan 15 haftaligim
Mariam1 Eslem2112 doktora sordum daha yini yükselebilir dedi 0.45 daha adetine varsa diyor insan küçük umut bağlanır bida test adet gecikmesinin bekleriz artik olmasa da napalim
1_Pandackk Mariam1 rabbim en kısa zamanda kucağınızı doldursun 💕 güzel haberlerimiz alırız inşallah 🙏🏻
Mariam1 olivia77 evet oyile bakalim ya bütün testler temiz çıktı idrar efekon var galiba midem o bulandırıyor ya şimdi de kötü oldum
Mariam1 Eslem2112 ben kan vermem ya adet gefikirsa test yaparım eğer çıkarsa oyile acil yapmior yabancı olduğum için sağlık ocağı da yapmıyor özel de 500 TL parayia yazik boşuna
Mariam1 Arasa Zeyno51 Gizemanne olivia77 G12s_18 Eslem2112 Gylcu Mariam1 Mahbuss Kızlar soru çok merak ettim hepsi evet negatif ben şimdi baktım 12 gün once adet görmüşüm çok erken mi davrandım da moralimi bozdum Celestial
Mariam1 Eslem2112 bu testi yaptım fırsat kast testi daha silikti 2 sayine içinde hafif çıktı kuruduktan sonra böyle oldu sence var mi
Gizemanne olivia77 benim de aynı şekilde 4.gün bugün gecikeli hala giden gelen yok test yaptım 3 kere erken gebelik testi 3ü de negatif çıktı ama hala yok reglim
olivia77 Gizemanne döngünüz düzenli mi olur normalde de. Bir de bu ay döngünün şaşıcağı bi durum yaşadınız mı ben grip oldum ilaç falan kullandım acaba ondan mı diyorum artık. Daha önce de böyle grip oldum çok ama ilk defa başıma böyle bişey geliyo
olivia77 Gizemanne ben sizin testinizi görmüştüm ama sizin bence gebelik var ikinci çizgi net gözüküyor