Eslem2112 hairlisi canm buyurmuşlar okadar çok istiyorum ki kendimi hayiatimi riske atarak hamile kalmayi çalışıyorum 2 sezeryian oldum 2 ncı 29 haftalık doğdu riskli gebelik geçirdim düşük riskim erken doğum riski 23 haftalık başladı 29 haftalık artık karnında baski yapıyordu ve acilmam oldu bı çok kez hastaniyede yatim bakıcı bile tutum bunlara rağmen yine istiyorum eğer doktor almasam dedi bebek 2 sinde kabedebilim demisti dikiş patlarsa hastaniyede yetisemesin dedi