keyfimin-kahyasi-misin Eslem2112 üzülme ama Sonuç ne olursa olsun sağlık olsun 🫶🏻kaç cocugun varid senin bı taneydi sanırım öyleyse hiç üzülme korkma
Eslem2112 keyfimin-kahyasi-misin eğer hamileysem üç olacak 😔erken oldu canım yetememe korkusu çok var
pinkkkkkkk0606 Eslem2112 üzülme eslemcim benimde 3 oğlum var 3 sene sonra rahatlıyosun Allahın izniyle . 4. bi kızım olsun çok istiyorum. hayırlısıyla ve kolaylıkla sağlıklı sıhatli. cümlemize inşallah
Mariam1 Eslem2112 evet dün verdim ozele hem adet düzenlemek için gitmiştim 9 da aryicam ogrenmek için
Eslem2112 1_Pandackk çok teşşekür edeim güzel dilekleriniz için sizinde herşey gözlünüzcce olsum hamilemisiniz yoksa anne aday adayımı
Eslem2112 Mariam1 neden öyle diyorsun kötüyü çağırma inşallah vardır ve bu güzel haberi bana verirsin burda resmen sırdaş olduk ben test yapıyorum ama hiçkimseye demedim eşim dahil ama sizlerle paylaştım ❤️ yani birbirimize destek olalım inancını kaybetme
olivia77 Günaydın kızlar ben de birazdan gidicem kan vermeye sağlık ocağına 3.gün bugün hala olmadım regl
Eslem2112 olivia77 günaydın canım o zaman senle uarın sonucumjzu açıklarız test yapmıştın sen öyle hatırlıyorum foto varsa atsana bakim