busra05_ biberon ve göğüs pompası kesinlikle koymalısınız. İlk bebeğimde sütüm geldi ama bebek tutamadı. Birini silikon uçla emzirdim birini sağıp biberonla verdim. Biberon yerine başka bişey de kullanabilirsiniz tabi. Silikon uç da aldım. Göğüs ucu kremi için de doğum olmadan sürmeye başlamıştım çünkü süt dolunca göğüsler geriliyo ve bebek emdikçe illaki hassaslık oluşuyo o yüzden gerekli bence. Benim listem de şu şekilde:
Anne için
3 pijama
Çorap
Atlet
İç çamaşırı
Emzirme sütyeni
Sabahlık
Hırka
Hastane çıkışında rahat kıyafetler
Terlik
Depend
Makyaj malzemesi
Toka
Diş fırçası diş macunu
Tarak
Kirli poşeti
Havlu peçete
Islak mendil
Şampuan duş jeli
Biberon emzik temizleyici
Göğüs ucu kremi
Göğüs pedi
Göğüs pompası
Silikon uc
El havlusu
Su
Atıştırmalık
Şarj aleti
Telefon
Cüzdan
Plastik kaşık çatal bıçak bardak
Bebek için
Hemşireye verilecek takım (penye battaniye, 2 bez, alt üst takım, zıbın, şapka, eldiven, ağız mendili, çorap)
3 tane alt üst takım
3 4 tane zıbın
Ağız mendili
Eldiven
Çorap
Şapka
Foto için hastane çıkışı
Battaniye(2 penye 1 müslin bebeğin yattığı şeye koymak için)
Kalın battaniye
Alt açma pedi
Islak mendil
Bebek temizleme pamuğu
Pişik kremi
Bez
Emzik, emzik kutusu
Biberon
Kirli poşeti
Puset
Emzirme yastığı
İlk doğumumda kullandığım liste