busra05_ buse2507 annem koydurmustu üşür o bol bol alalım yanımıza dıye bırde bırısı yattıgı yere sermek için aldım yanıma isimliydi yastıkla beraber
Bhgdf Biberonu bebek küvezde falan kalma gibi bir durum olursa istiyorlar onun dışında ihtiyacın olmaz sadece emzirmeye odaklan zaten ilk günler şelale gibi süt gelmesini bekleme bir çay kaşığı kadar anca geliyo oda bebeğe yetiyor zaten Göğüs pompasıda her hastanede bulunuyor istediğin zaman sağım yapabiliyorsun ama dediğim gibi ilk zamanlar süt zaten çok az olacak pompaya süt gelmeye bilir
Gktg6868 HiravEmir arkadaşlar size bir tavsiye ilk doğumumda göğüsüm aşırı yara olmuştu ağlayarak emziriyordum emzirme hemşiresine danıştım ve hiçbir krem kullanma dedi en iyi krem kendi sütün dedi emzirmeden önce sütümü göğüsüme sürdüm emzirdikten sonra da sürdüm gerçekten hemen iyileşti ve asla yara olmadı bi daha aldığım kremler hep boşta kaldı
busra05_ Mutluanneblog hastane annemlerın sokagında oldugu için çoğu seyı annemin mutfagından temin de edebılırım🌸😂
Mutluanneblog busra05_ biberon da koyacağım ben şu Süt kaşıkları var yenidoğan için ilk başlarda onlarla veriyorlarmış ondan koyacağım
Mrv342 busra05_ bugün bir video gördüm şal alın diyor ebe belinize, göğsünüze bağlamak için çok mantıklı geldi bir bakın izleyin [
gezentianne Asya1122 çıkıyor ama nasıl giyinicen :) haha doğru🤣 Ya ben zaten 3 gün falan kullanmıştım cok zorlandıgımı hatırlamıyorum 5 sene oldu.Ama bu sefer hasta bezi bakabilirim
Gktg6868 HiravEmir ben bu yöntemi bilmeden önce çok krem kullandım kremden fayda görmedim zeytinyağ sürdüm farklı farklı şeyler yaptım ama hiçbiri iyileştirmedi bu süt yöntemi işe yaradı şimdi bu gebeliğimde krem fln almadım direk sütü sürerek başlayacağım
Yogurtlupilav busra05_ göğüs pompası koyun bence. Umarım ihtiyaç olmaz ama olursa da hastaneden aramak zorunda kalmayın.. Birde ben yanımda kalacak refakatçim için 2 parça koyafet, kişisel bakım eşyası vs aldım. Eşime çorap-t shirt- diş fırçası vs.