Ben göğüs pompası da koydum ilk etapta sütü gelmeyenler de kullanıp faydasını görüyorlarmış. Biberon pompanın içerisinde vardı ekstra alıp koymadım bence yeterli şeyler koymuşsunuz.
Ben farklı bir ilçede doğum yapacağım için her şey elimin altında olsun istedim biraz detaylı bir liste yaptım.