Mucizemyoldaaa_ ya geçenlerde okudum dini olarak isim hakkı babanınmış asla savunmuyorum ama dinini yaşayan biriyse benimde hakkım derseniz ordan haksız çıkarılabilirsiniz. Bi şekilde ikna etmek lazım mecbur sizin de çocuğunuz. Şey diyebilirsiniz şimdi çocuk bu kızarız bağırırız babanın anısına saygısızlık olur mezarında rahat edemez belki ne biliyoruz bir ismi daha olsun yanında hem de aynı kaderi paylaşmasın torunu görsün uzun sağlıklı ömrü olsun çocuğumuzun ismin enerjisi vardır falan diyerek ikna edilebilir. Zaten eşiniz bu konuda saygı gösterecek birisi olsa size de 2. İsim koydururdu ayıp etmiş o çpcuğu taşımak doğurmak büyütmek kolay mı ne büyük hakkınız olacak üzerinde oyüzden çözüm olarak nasıl ikna edilir diye düşündüm direk