Ölenin adını koymak hiç mantıklı değilmiş diyip onla alakalı şeyler bulup okuyun ya da dinletin belki vazgeçer. Ben izin vermezdim şahsen hem mantıklı bulmuyorum hepimiz birbirimizin ismini koyup duralım o zaman çok saçma. Hem de isim hakkı annenindir bana göre.