ipos Bende İzmitteyim.23 Nisan’dan dolayı eşim izinliydi ya evde olmasaydı napardım bilmiyorum.36. Haftamdayım bende normalde tamam panik olurum ama bu kadar olmazdım asla.Ne yapacağımı şaşırdım dahada büyüyecek diye ödüm patladı.Direkt koltugun yanına çömeldim belimden karnımdan sancı girdi hemen.Rabbim beterinden korusun çok korkunçtu bir daha göstermesin inşallah😔