Htccndn bir ara bizimde burada çok oluyordu bir de şubatta olan depremi hissetmedim ama haberler de gördükçe perişan oldum o zamandan korku kaldı içimde bir de şimdi iki tane evladım var o yüzden daha da korkuyorum Rabbim beterinden korusun bir daha yaşatmasın inşallah ❤️