crazyymom Htccndn ay şuan yine geldi 5.5 Rabbım beterinden korusun ama bu büyük depremin artcilari olabilir 😔
Htccndn Buse4161 Çok geçmiş olsun canım kolay kolay atlatılmıyor bizde yaşadık 2 sene önce hala etkisindeyiz
Bglmmrn Çok geçmiş olsun kızlar evlerinize girmeyın uzaklaşın özellikle hasar aldıysa abimle konuştum kısa sürmüş uzun sürse eski binalar yıkalabılırmiş
petronix Htccndn Ben Ankara’dayım ama ablalam ve abilerim tüm akrabalarımız İstanbulda ablamlara yeni ulaşabildim evden nasıl çıktık bilmiyorum dedi telefonları bırakıp olduğu gibi kaçmışlar çok kötüydü Allah hepsinin yardımcısı olsun.
Buse4161 Herkes dışarı çıktı kuşlarım var evde yumurtaları var rahatsız etmek istemiyorum ben de çıkmıyorum dışarı bilmiyorum ya of
iremd-1798 Htccndn Balıkesir de bile şiddetli hissedildi artçıyı da hissettik şuan hazır olda bekliyoruz bebeğime çanta hazırladım hazır bekliyorum Rabbim beterinden korusun ama çok korkuttu 😟
Minnakpopus iremd-1798 bebeğinde varmış Sakin olmaya çalış. Ama çanta hazırlamakla çok iyi yapmışsın. Bebeğinin ihtiyacı neyse koy mutlaka powerbank in varsa koy su koy şarj aletini koy. Kork diye demiyorum tedbirini al diye diyorum Maraş depreminde biz çünkü çok zorluğunu yaşadık..
Htccndn iremd-1798 Çok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın etkisi uzun sürüyor bizde 2 sene önce yaşadık hala deprem çantamız hazırdır