Daisyy000 tebrik ederim. Ne güzel birlikte büyürler. Benim kızım 8 yaşında 10 aylıkta bebeğim var. Çok şükür varlığına fakat o kadar rahatlığa alıştıktan sonra olması anneyi sosyal açıdan perişan ediyor. İyi yapmışsınız ikinci çocuk düşünenler için fazla yaş aralığı tavsiye etmiyorum bende hiç. Gerçi Kızım 3 yaşındayken denedik olmadı daha üzerine düşmedim ama olmadı da 5 sene boyunca. Olmuyor diye düşünürken bebeğim 2 aylık olmuştu bile 🤐😀