Bir ikinci bebiş de benden hiçbir şüphem yoktu ilkinde de yoktu ama planlıyorduk ve bugün bi kalktım yataktan dedim ben bugün test yada kan verecem dedim testi aldım ve yaptım anında çift çizgi çıktı ama içimde hala hamile değilimdir ya diyorum ilk gebeligimdeki teste 3 dakika yada daha uzun bir süre geçmişti ve silikti ama bunda anında çift çizgi aha dedim test bozuktur ihtimalini düşündüm sonra midem bulunmaya falan başladı kan verecem dedim ve bi baktım ki sonucum 7736 ben şok korku var yetebilme korkusu kızım 2 buçuk yaşında ve çok hiperaktif bir çocuk nasıl yetisecegim acaba diye düşünmekten kaçamıyorum açıkçası