bgndgd amin inşallah🙏🏻 ben 6 haftalık dönemlerimde salgın olan influenza gribine yakalanmıştım aşırı da kötü atlattım ilaç içemedim zaten hamilelikten dolayı vücudum halsiz uykulu yorgundu. Robot süpürgem vardı sadece onu açıyordum bazen de dikey süpürge ile de süpürüyordum evim alttan ısıtmalı bilirsiniz ki aşırı toz kaldırıyor, eşim de inanılmaz titiz birisi bende 2 günde bir isteksiz bir şekilde zorla yapmaya çalışıyordum ağır hiçbir şey kaldırmadım sandalye üstüne hiç çıkmadım normal de biraz sakar birisi olduğum için çok dikkat ettim ve mental açıdan da sinirli anlayışsız birisiydim eşimin ve ailesinin hareketleri batardı muhtemelen hormonlarımdan dolayı işte şimdi 19 haftalığım 2. trimester bana ilaç gibi geldi modum yüksek evimi tam eğilip kalkıp yükseğe uzanıp içten temizleyemesem de aslında önemli olan her gün bir odayı temizlemekmiş benim gibi tüm eve girişirsen asla yapamazsın gün gün oda temizlersen daha iyi oluyor🙂↔️ yemek yaparken de hep dinlene dinlene yapmıştım koku hassasiyetinden dolayı bazen hala öyle yapıyorum. Kötü olursam da gün içinde yapıp akşama ısıtıyorum 🥲