bgndgd ilk gebeliğim bu, 6+2 de duymuştuk, bu zamana kadar böyle bir sesi ne duydum ne de şahit oldum, duyduğum ilk an ağlamaya başladım sanki ömrüm boyunca hiç böyle güzel bir şey duymamıştım.. 🥹🩵 evlat işte 🫂 böyle şeyler yaşayacağımı hissedeceğimi bende bilmiyordum her anını ve randevularını umarım güzel değerlendirir, mutlu sonuçlar alırsınız🥰