Yavrukusum 96 gün kaldı ve 100den düşünce daha tuhaf olmaya başladım😂sanki yarın Doğuracakmışım gibi hiseettirdi😂bakınca daha 3ay var ama 96gün diye bakınca Çok yakınmış gibi 🤪Doğumdan korkmuyorum allahtan sadece normal bi heyecan yaşıyorum 🙈hayırlısıyla gelip geçsin hepimizden 😇