Mariam1 Yenihayatyeniumut51 vala bilemedim ki 3 gündür midem çok kötü genelde akşamlar test yapsam kanda çıkar mı acaba
Yenihayatyeniumut51 yesildeniz_ Yanlış pozitif veren bi kişi daha sensin bunları duyunca nasıl inanabilirim ki Amin canım hamileliği çok istiyorum ama güvenemiyorum bu testlere
Yenihayatyeniumut51 yesildeniz_ Canım peki negatif çıkanda hiç çizgi yoktu demi benimki gibi var mıydı yine
Yenihayatyeniumut51 yesildeniz_ GEBES3 Laydyg Mariam1 etkafa Kızlar bakar mısınız az önce eczaneden farklı test aldım freely erken gebelik testi hemen yaptım eve gelir gelmez bakın bi
GEBES3 Yenihayatyeniumut51 canım şimdi farkettim bende de bu testten var kullanmadım ama evde iki tane bundan vardı yarın test yapayım diyordum yalancı verirse diye korktum şuan napsam ki herkes yalancı mı diyor buna
Yenihayatyeniumut51 GEBES3 Canım yapsana bi bakalım ne çıkacak ben hemen herkesten yalancı pozitif çıkardığını duydum
GEBES3 Yenihayatyeniumut51 canım senin regl ne zamandı çizgilier çok silik bilemiyorum bu marka hakkında da iyi şeyler duymadım acaba kan testi mü versen
Yenihayatyeniumut51 Mariam1 canım ilk idrar olmadığı için mi bu kadar silik sence şimdi de bunu kafama takarım ya
Yenihayatyeniumut51 Sevimlimom bende gördüm ama neden bu kadar silik yarın bat günü bu sorun yaratır mı
Mariam1 Yenihayatyeniumut51 eğer regl gecikmesi olmadan yapilisrsa Sabah idrada daha iyi olur benim bundan daha silik test mikroskop gerek kan verdim pek umudum yok ama