Mariam1 Yenihayatyeniumut51 eğer regl gecikmesi olmadan yapilisrsa Sabah idrada daha iyi olur benim bundan daha silik test mikroskop gerek kan verdim pek umudum yok ama
faveylaa Yenihayatyeniumut51 bende bu son attığın testten yapmıştım reglime 3 gün vardı ve bundan biraz daha fazla çizgi çıktı kan verdim 93dü bence direkt kan ver emin olman adına umarım pozitiftir :))
GEBES3 Yenihayatyeniumut51 canım senin regl ne zamandı çizgilier çok silik bilemiyorum bu marka hakkında da iyi şeyler duymadım acaba kan testi mü versen
GEBES3 Yenihayatyeniumut51 yok canım erken gebelik negatif çıkınca bir şey yapmadım adeti bekliyorum gelmesini
Yenihayatyeniumut51 etkafa Canım erken gebelik testi 2 tane yaptım ikisinde ikinci çizgi çıktı(novacheck ve freely) Oncomed kaset test yaptım iki tane birinde silik çizgi çıktı ama diğeri negatif ti bence bu neden olabilir kan testi verdim dün bekliyorum 🙏