Kubra998 Allah acımızı hafifletsin inşAllah canım. Geçen hafta 23 Nisan’da 38+4 olan evladımı karnımda kalp durması sonucu kaybettim. Alttan fitil vererek kendi sancılarımı başlattılar ve sabah 04.00 de başlayan sancım akşam 18.22 de son buldu. Normal doğum ile doğdu benim dünya güzeli oğlum. Söylenecek söz kalmıyor. Yalvardım doktorlara, ebelere verin oğlumu öpüp koklayayım diye. Söz dediler temizleyip getirelim. Meleğimi inceledim. Çok güzeldi benim oğlum. Öptüm, her yerine baktım. Şu anda 22 aylık kızım var. Kızım tam olarak bilemediği için hala karnımı öpüp bebiş diyor. Sadece genetik olarak inceleniyor oğlum. Küçücük bir parça ve de plesanta incelenecek. Babası bütün olarak istedi oğlumuzu. Daha alamadık bebeğimi daha mezarına koyamadık. Tüm hayat enerjim, istediğim bitmiş gibi hissediyorum. Kızım için ayaktayım.İnşAllah genetik bir sıkıntımız yoksa hemen yeniden bebek isterim. Allah isyan ettirmesin. Sabretme gücü versin inşAllah hepimize. Lohusalık bitsin Kuran’a sarılacağım inşAllah.