Kubra998 başınız sağolsun, Allah tez zamanda yüreğinize ferahlık, hayırlı zamanda da sağlıklı bir bebeğinizin olmasını nasip etsin inşallah 🤲🏻 Ben de bebeğimle bu Ocak ayında 25.haftamızdayken nadir görülen bir hastalık nedeniyle ayrılmak zorunda kaldım. Suni sancıyla doğurdum. Bebeğime bakamadım. Bakarsam kucağıma almak isterim dayanamam dedim. Her şey yolunda gitseydi bu hafta doğacaktı. Sizin acınızı tahmin bile edemem. Bence bu acı geçmiyor. Bizim bir parçamız oluyorlar ve meleklerimizle yaşamayı öğreniyoruz