Alone Canım minik bir kızım var. Eşim var. Çok şükür. Filistin’deki insanları düşünüyorum.Ben ağlama krizlerine de girsem tekrar yemeğimi yiyebiliyorum, sıcak duş yapabiliyorum. Konforlu ev var başımda elhamdülillah. Filistin’deki insanların çocukları gözlerinin önünde parçalanıyor. Bir lokma ekmeğe, bir yudum suya muhtaçlar. Hz. İbrahim’in yanında istediğini yeyip, istediği gibi koşuyordur benim oğlum diye düşünüp mutlu oluyorum. Elhamdülillah müslümanız. Ara, ara deli gibi bapırıp, üstümü başımı yırtıp, saçlarımı yolasım geliyor.
Hemen bakara suresi açıyorum evde. Şeytanın verdiği vesveseye uymamak için. Kur’an açıyorum evde sürekli. Sana da tavsiye ederim. Meleklerimiz bizlere şefaat edecek inşAllah. Böyle düşün inşAllah. Bir de bediüzzaman said Nursi’nin bir lemasında bu kadar küçük bebeklerini kaybedenler cennette, sıkıntısız ve sonsuz sevgi ile bebeklerini büyüyecekler diye bir yazısı var. Cennette büyüteceğiz inşAllah öyle düşün. Diğer insanlar da bizlere imrenecekmiş. Keşke bizim de bebeğimiz bu dünyaya kalsaydı diye. Bunu unutma inşAllah.