Kubra998 canım başın sağolsun Rabbim sana şefaatçi eylesin. Bende 18 haftalık kaybettim ve 4 yıl sonra olmuştu. Çok sevindik çok istedik. Sonunda çocuğumuz oluyor bizde kendi çocugumuza birşeyler alabilicez dedi ama kesesi delindi ve kaybettim. Ben kucağıma alamadan kaybettim sen almışsın eminim daha zordur. Rabbim dayanma gücü versin bizlere. Bana da dediler zamanla geçer 8 ay oldu geçmek yerine daha da artıyor sanki acısı. Çünkü yaşasaydı şu kadar olacaktı böyle yapacaktık demekten kendimi alamıyorum. Onunla kurduğum hayalleri yaşayamamış olmak çok canımı acıtıyor. Evet belki zamanla acın dinecek ama bana kalırsa kardeşi gelmeden asla tam anlamıyla düzelemicez. Çok denedim iyi olmayı ben ama olmuyor oyüzden acımla yaşamaya başladım. Yiyecek ekmekleri olsaydı eğer yaşarlardı Rabbim bizden çok sevdi demek ki aldı yanına bize cennet kapılarını açtı yavrularımız inşallah. Sana kalpten sarılıyorum canım benim. Acından kaçma yaşa ama unutma elinden gelecek birşey olsaydı yaşardı yavrun. Tevekkül et Rabbime dua et hayırlı uzun ömürlü sağlıklı evlatlar nasip etsin bizlere