Kubra998 Rabbim bi daha yaşatmasın hiçbir kadına yaşatmasın bu acıyı 🤲🏻 bu acıyı ancak yaşayan anlar. Hangisi daha zor bilmiyorum. Ben 8 haftalıkken kaybettim çok zordu. Siz Hareketlerini hissettiniz kucağınıza aldınız. Bazen mezarı olsaydı da gidip görebilseydim diyorum, hissedebilseydim diyorum. Bedeninde taşıdığın bir can büyük küçük, doğmuş doğmamış hepsinin acısı aynı