20 temmuzda nasipse 🙏🏼 kavuşacağım bebisimle tam 3 ay kaldı 🥺 agirlastigimi hissediyorum bir kaç gündür eğilmek zorlaştı yürürken nefes nefese kalıyorum. Bir de paytak yürümeye başladım sanki bı sağa bı sola yatıyorum yürürken. Benim bulantılarım yeni yeni geçmeye başladı tam dedim aha tamam toparlaniyorum şekerim yüksek çıktı diyete başlıyorum neyse en azından daha fazla kilonalmayacagim hatta belki vereceğim iyi olur diye düşünüyorum