2Princess1Mom Nisa58Sivas 5 kilo aldım. İlk kızımda da tek sıkıntım mide yanmasıydı ve doğumdan sonra da kaldı çok şiddetli olmasa da mide şikayetlerim oluyordu. Hamilelikte daha bi şiddetleniyor. 🥺
Nisa58Sivas 2Princess1Mom Aslında azda kılo almışsınız Öncesinde böyle bir rahatsızlığınız varmış ama Hamilelikte işte daha fazla tetikliyor ben sade soda ve yoğurt yiyorum geçiyor Tavsiye ederim denemek isterseniz
Nisa58Sivas anneoluyorumm13 Çiftli rakamlara düşünüldü zaman su gibi akıp gidiyor vallaha Heycan korku Hepsi bir arada Bakalım :)
2Princess1Mom Nisa58Sivas Teşekkür ederim canım herşeyi deniyorum. Süt, soda, salatalık vs. ama kısa süreli rahatlamaya yarıyorlar. Şurup tık diyor kesiyor. Diyorum ya onsuz yaşayamam. 🤭
Nisa58Sivas anneoluyorumm13 Hiç sorma hemde nasılll Vallaha bazen rüyalarıma giriyor sabah kalkıp karnıma bakıyorum 🤣🤣🤣
Mavili1480 2Princess1Mom Kuzum midem çok yanıyordu konuşmuştuk hatta hatırladın mı doktorum bana lansor ismi mide koruyucu yazdı sabah kahvaltıdan sonra içiyorum asla midem yanmıyor çok yanarsa bir kaşık şurup içiyorum o kadar doktora gidince sor mutlaka rahat edersin 🥰
2Princess1Mom Mavili1480 Lansor evde var aslında ama hamilelikte kullanılabilir mi bilmediğim için hiç kullanmadım kuzum. Gavisconla geldim gavisconla gidiyorum. 🤭
Nisa58Sivas 2Princess1Mom çözüm bulunduysa sorun yok bizler güçlü Anneler ve Kadınlarız Rabbim güç kuvvet sağlık veridkçe Evvel Allah Üstesinden gelemeyeceğimiz şey yok Rabbimin izniyle 😇🤲
Mavili1480 2Princess1Mom Sor canım doktoruna rahat edersin ben süt soda şurup her günüm böyleydi doktoruma anlattım valla rahat ettim dünya varmış keşke daha önce söyleseydim diyorum 🥰
2Princess1Mom Nisa58Sivas Öyle tabiki canı sağolsun minnoşumun. Sağ salim doğsun da başka birşey istemem. 🥰
Nisa58Sivas Esma006 Geçmiş olsun 💐 Çok dikkat et kendine Allahın izniyle birsey olmaz güzle şeyler düşün canım
Yuuki Nilayy95 Yürürken bacak arası ağrınız oluyor mu? Beni en çok bu zorluyor arada bel ve sırt ağrılarımda var
Mavili1480 2Princess1Mom Rica ederim canım mide yanması ilkinde de beni mahvetmişti ikincide de erken başladı bilirim çok zor 🥰🥲