27+1 im 18 temmuz dogum gozukuyor ikinci hamileligim ilk oglum 40+0 da gelmisti bakalim bu ne zaman gelicek ama adet agrisi gbi agrilarim var gunlerdir bebegin ayaklari cok asagidaymis baski yapiyomus doktor yatmam gerektigini yorulmamam gerektgini soyledi acilmam cikmadi cok sukur ama cok korktum su agrilarim bitsede hzrliklarima devam etsem 🤲 hepimiz bebeklerimizi saglikla kucagimiza alalim 🤲