Nisa58Sivas defnevedoruk Spinal Olanlarda genelde bunları evet bende duydum Olabilir sizinkide bu sebeple haklısınız
Sevinc44 Nisa58Sivas tahmini doğum tarihi 9 Temmuz şimdilik 🥰 hazırlıklar devam ediyor. Onun dışında gece uykuları problemli, sırt bel bacak agrilari… Dişlerimden problemliydim bi ara yoluna girdi derken dün yine dişim kırıldı.
Nisa58Sivas Sevinc44 Geçmiş olsun 🙏 Bu haftalar hepimizde böyle sanırım Zaman daraldıkça sıkıntılar artıyor sanırım yaşayıp görüyoruz
Sevinc44 Nisa58Sivas yaa maalesef, Allah bebislerimize de bizlere de saglik versin inşallah ❤️ çok heyecanlı ama yine de, ilk hamileligim gobegimi cok seviyorum 🤭
Burcak61 Nisa58Sivas Temmuz anneleri linkini görünce hep tıklayasım geliyor oğlum 2019 Temmuz 5 de doğmuştu şimdi kasım annesiyim ama sanırım henüz algılayamadım 🤣 sağlıcakla alın kucağınıza
2Princess1Mom Nisa58Sivas Ay mide yanmasını atlamışım bak. 🥺 Kaç şişe şurup bitirdim sayamadım yanıyorum kavruluyorum. 🥺
Nisa58Sivas 2Princess1Mom Daha kontrol günüm gelmedi Geldiğinde söyleyeceğim doktoruma ilaç verir diye düşünüyorum Allahtan sürekli değil 1 gün oluyorsa 3 gün olmuyor Ama oluncada Fena şekilde çarpıyor
Mavili1480 2Princess1Mom Kuzum midem çok yanıyordu konuşmuştuk hatta hatırladın mı doktorum bana lansor ismi mide koruyucu yazdı sabah kahvaltıdan sonra içiyorum asla midem yanmıyor çok yanarsa bir kaşık şurup içiyorum o kadar doktora gidince sor mutlaka rahat edersin 🥰
2Princess1Mom Nisa58Sivas Ben hergün canım ya. Ne yesem ağzımda, sürekli gögüs kafesimin ortasında bir yanma. 4. Aydan beri şurup kullanıyorum ben. Onsuz düşünemiyorum asla.
A145N Nisa58Sivas kendi doktorun ne dediyse onu yap canım sonuçların normalse gerek yok yaptirmana o isteğe bağlı doktorunda zaten gerek gormemisse yaptırma özelde para almak için bazı doktorlar zorunluymus gibi söylüyor
Nisa58Sivas A145N Sonuclarım iyi olduğu için yaptırmayacağım Özeldekinede aynı şekilde söylicem bakalım Ters tepki vermez umarım :)
Nisa58Sivas Sevinc44 Aminn inşAllah 🙏 Evet benimde ilk Onla konuşuyorum onu seviyorum Özellikle onu hissetmek çok başka bir duygu 🥰♥️
Nisa58Sivas 2Princess1Mom Hadi ya sizin erken başlamış Herkeste farklı Reaksiyonlar gösteriyor bu gebelik Kaç kilo aldınız acaba ondan olabilir belki
seymdmr saglikciaanne merhaba bebek iriligi nasıl oluyor bebde 26 haftadayim bebegim 1 kilo 60 gram şuan doktor iri bebek dedi bu sakıncalı Bi durummmu
saglikciaanne seymdmr merhaba bana iki hafta önde falan diyor . Sakıncalı bir durum yok ilk oğlumda 4 kg doğdu. 38. Haftada sezaryen oldum. Tahmini doğum tarihinden geriye çekiliyor nu durumlarda
seymdmr saglikciaanne doktor dogumla ilgili bisey demedi 21 temmuz olarak görünüyor dogum tarihi şuan
2Princess1Mom Nisa58Sivas 5 kilo aldım. İlk kızımda da tek sıkıntım mide yanmasıydı ve doğumdan sonra da kaldı çok şiddetli olmasa da mide şikayetlerim oluyordu. Hamilelikte daha bi şiddetleniyor. 🥺
KumpirsMom Nisa58Sivas aşırı rahat bi eşim var bana kalsa her şey şimdiye bitmişti 🥹 hareketleri artık karnımdan görünür duruma geldi ben onun heyecanındayım bu haftalarda inşallah 33. Haftaya her şeyi hazır bitmiş olur diye düşünüyorum henüz 27. Haftadayız 🙂↔️
Nisa58Sivas KumpirsMom Babalar suan bizim yaşadıklarımızı hissettiklerimizi bilmediği için bizlerden rahatlar evet 😃😃 Kendinizi iyi hissettiğiniz zaman yavaş yavaş yapın Tadını çıkartarak 😇
Nisa58Sivas anneoluyorumm13 Çiftli rakamlara düşünüldü zaman su gibi akıp gidiyor vallaha Heycan korku Hepsi bir arada Bakalım :)